Ny favoritlåt.

Jag är så mätt så jag vet inte var jag ska ta vägen. Ibland kan man int ehejda sig. Hur ska jag orka äta biogodis nu? Haha. Vilka enorma problem?! Fast godis brukar gå ner hur som, efterrättsmagen är ju ett eget litet utrymme.
Det blir Iron Man 2 ikväll. Jag har bara hört gott om den så jag hoppas den är lika bra som ettan var.

Jag har varit väldigt less på  min musik ett tag så härom dagen skapade jag en ny lista, Vår 2010, med en hel del låtar som jag aldrig hört tidigare. Nya guldkorn.

Favoritlåten är den här av The Classic Crime. Pigg musik som åtminstonde fick mitt morgonhumör att vända.

http://www.youtube.com/watch?v=_k8Phv-LNKY




Kommentarer
Postat av: Linda

För att lägga upp youtubeklipp. Gå till youtubeklippet och tryck på "bädda in". Kopiera länken som står där. Gå sedan till blogginlägget du ska skriva. Klicka på HTML och klistra in länken där. :)

2010-05-07 @ 12:29:04
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack :) då ska jag prova det.

2010-05-07 @ 13:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0