Piggare och gladare.

Lite piggare och lite gladare. Och inte nog med det så är det ju typ varmt ute även om solen inte lyser. Har snart snytit upp en hel toarulle bara nu på morgonen, men det ska ju ut och hellre det än feber! Det går åt rätt håll.

Har försökt läsa lite nu på morgonen, plugg alltså, men jag har inte pli på min koncentration. Det går inte. Dugga på måndag, hur ska detta gå kan man ju undra?

En annan undring; Både grannen och jag har öppet balkongdörren och han spelar hög musik, dålig musik, som hörs ända in till mig. Borde jag överrösta honom? Visa vad som är värt att lyssna på? Sätta honom på plats?

Kommentarer
Postat av: Linda

Inget kan vara värre än min liljansberget granne. Var typ turkisk folkdansmusik på högsta volym, jämnt! Gick inte ens att överrösta!

2010-05-14 @ 13:35:13
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0