Toppenhelg.

Vilken toppenhelg det blev trots allt. Grillning, singstar, tacos, dans, pastasallad i sinne, en sväng på krogen, besök öst på stan, middag hos mamma... håll igång hela helgen kan man säga. Hur kul som helst, förutom att min kamera fick sig en omgång. Jag hoppas den kan återhämta sig, jag saknar den redan.

Nya tag idag, ny kurs... Tänkte försöka att styra upp så att nästa tenta går som en dans. Jag är fortfarande arg på tentan vi hade i torsdags. Usch. Sen verkar vår lärara köra stenhårt på att vi ska ha 40 timmarsvecka och fullkomligt fyllt vårt schema till max med uppgifter, grupparbeten och dugga hit och seminarier dit. Kommer jag ens hinna läsa på egen hand?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0