Vad händer?

Käkade just världens godaste lunch. Ibland är jag en mästerkock, haha. Och kesella är nog en ny favorit som funkar både till mat som smörgåspålägg.

Vår kursbok finns varken i bokhandeln, att beställa på nätet eller i bibblan. Så idag har vi kopierat i sinne. 1,5 timma tog det, 7 kapitel avverkade. Något less. Kommer väl ha "kopierings-arm" efter de där. Riktigt dåligt att kursböckerna inte finns att tillgå! Finns de inga regler om sånt där?

Hängig dag idag, och snöstorm/regn imorse när vi promenerade till skolan gjorde ju inte saken bättre. Försökte ringa jobbet också, men ingen svarar. Vad händer? Inte riktigt min dag idag. Jag ska iallafall cykla ner på stan och uträtta lite ärenden innan jag slår mig till ro och väntar på en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0