Värmebölja.

Nu är det bara snuvan kvar. Nässpräy är mitt knark. Hoppas jag slipper bihålorna. Och lit emer ork skulle jag i och för sig inte tacka nej till, men jag känner hur det går framåt.
Hörde förresten på vädret imorse att om vi får en varm dag till med temperatur över 25 grader räknas det som värmebölja i Haparanda. Haha, krävs det inte mer? Värmebölja låter ju lite mer extremt tycker ni inte? Vem kunde trott? Men som sagt, det går bra nu!

Nu ska jag kila till skolan och fortsätta min duktighet. Jag började den igår, och tänkte ha diciplin hela veckan så att jag han vara totalt och fullständigt pluggledig i helgen. Weee. Kommer bli awsome.


Lite Basshuntervarning, men man blir lite glad. Mamma, lyssna på den här! ;) Godmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0