Vilken smäll.

"Pumpa inte däcken så hårt nu" säger jag till H som egentligen inte behöver pumpa däcken alls. Men eftersom jag är mer pumpad än honom och rullar mycket fortare envisas han med att trycka i lite mer luft.
"Akta så du inte spränger däcken" säger jag.
"Äh, de är lugnt" säger han.
Vi hinner cykla typ 2 meter innnan det smäller, PAAANG! Så hög smäll har jag nog inte hört på väldigt länge. Däcket blev helt paj, och jag fick vara lite skadeglad.
"Told yaa!" Han skulle ha lyssnat på mig!

Hela den här dagen har i princip bestått av en endaste lång väntan, inomhus dessutom. Vi hålle rpå med en undersökning och att dela ut enkäter hit och dit, vänta på klasser med diverse lektionstider, se till att de blir systematiskt och random och allt vad man nu ska tänka på har varit otroligt tröttsamt idag. Speciellt med tanke på att solen har strålat som aldrig förr och att jag var galet hungrig.
Men lite köttfärsås och spagetti senare känns allt mycket bättre. Jag borde plugga, jag skulle ju vara duktig. Men just precis nu känns det som att det är det sista jag vill göra. Spela beach på iksu med grabbarna är vad jag vill göra. Jag tänker på saken.

Kan det inte bara bli helg nu genast?

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, det hände mig och Karl en gång också :)

2010-05-20 @ 17:03:55
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0