Är han lat?

Trisslotten igår gav ingen miljon men vinst på 50 kronor. Med dom pengarna kommer jag ju inte ens till flygplatsen, haha. Nu till den stora frågan om jag ska köpa ny lott eller inte? Fast så stor fråga är det nog inte för spänningen med själva skrapningen överväger förlusten av de 25 kr som lotten kostar. Ny lott till mig alltså!

Snart iväg till skolan efter en riktigt effektiv morgon. Två kapitel lästa och en prommis. Ser på schemat att läraren ändrar schematiderna för tredje gången nu, han drar ner på lektionstiden gång på gång. Är han lat, eller behöver vi inte tiden? Han ger oss även 20 minuters raster istället för 15 och själv kommer han efter 25 minuter. Är han lat, eller behöver vi inte tiden? Himla oeffektivt kan jag tycka. När man ändå är i skolan kan han väl köra på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0