Det är minsann inte tomtegröt!

RNOA, ROCE, FLEV, OLLEV, ROOA, CSE, NOA, NFO, FA, FO, OL, OA, SPREAD, PM, ATO, OLSPREAD, FCF, NBC... jag kan fortsätta hur länge som  helst! Inte så konstigt att hjärnan känns som en torktumlare när alla dessa uttryck ska in i huvudet och kunna räknas ut, och förstås, och ha samband, och påverka varanda hit och dit...

Just nu känns allt som en gröt! Och det är minsann inte tomtegröt! För den tycker jag om!

Hyresgästföreningen plingade just på, och häromdagen var det nått elbolag som försökte sälja in sig och ville jag ska skriva på och gå med i deras organisation. För de första blir jag livrädd varje gång det plingar på dörren. Och för det andra så är jag väldigt skeptisk när de försöker sälja in sig. Allt låter ju så jäkla bra, men hur fan ska man veta om dom försöker luras? Och såklart gäller ju bara erbjudandet medan de står i dörren! Kanske går jag miste om världens chans, men jag blånekar att skriva på något med en minuts betänketid efter att en säljare dragit sitt säljsnack. Är det så dåligt att vara lite kritisk? Eller är det att vara FÖR kritisk?



Kommentarer
Postat av: Linda

Fast hyresgästföreningen är bra. Där är jag med. Alltid bra att ha några att fråga om det skulle vara något med boendet :)

2010-11-24 @ 17:52:49
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0