En ängel och en djävul.

Gjorde världens vurpa imorse påväg till skolan! Hela ryggen rasslade till och jag fick lite smått panik över smärtan. Jäkla skitbacke som dom inte prioriterar att sanda! Och mina favoritjeans sprack på köpet! Snyft. Mina älskningar! får nog åka raka vägen i sopkorgen!

Nu börjar jag kunna röra mig igen, men fy vilken duns. Jag är glad att jag valde att inte ta med mig datorn till skolan idag, för den hade nog inte mått jättebra efter ett pladask som det där. Och jag sörjer mina byxor. Kanske måste jag ha en liten begravning så jag får fälla en tår?

Pluggar, eller försöker iallafall. Men det går inge vidare. Jag är stressad över många saker prick nu. Och den stora frågan är om jag ska spela vollyboll med PWC imorrn, träffa lite företagsmänniskor och kanske knyta lite kontakter, eller om jag ska prioritera tid på tenta och förbereda min tripp till stockholm? Jag kan verkligen inte bestämma mig!
Jag önskar jag hade en liten ängel på min högra axel, och en djävul på min vänstra, som kunde slåss om för och nackdelar och bestämma åt mig. Haha.




Kommentarer
Postat av: sofia

när blire sthlm?! :)

2010-11-29 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0