Förspel i bion?

Skön helg har det varit. Kan inte med ord beskriva hur mycket jag  behövde bara "vara" den här helgen. Lite träning, lite mys med L, lunch på stan, besök hos mamma, lite plugg, och snart hem och krama på både pappa och farfar på fars dag. Och så bio såklart. Due date. Himla kul film. Vill ni få er ett gott skratt så ska ni absolut se den.

En annan lustig sak hände också. När vi hade satt oss i biosalongen kom det in ett par som typ inte kunde hålla händerna borta från varandra en endaste sekund, och jag sa till H att dom där två måste ju vara nykära eller nått. Kanske 20 min in i filmen ställer sig tjejen upp och går ut och killen tittar på henne och ler medan hon går ut. Hela raden måste resa sig och det är många suck. Efter det sitter killen framåtlutad och blickar upp mot dörren och ler i kanske 3 minuter, sedan måste raden framför resa sig igen för då går han också ut. Ingen av dom kommer tillbaka... Förspel i biosalongen? Min fråga är bara varför dom inte går samtidigt? Trodde dom att det skulle vara mindre misstänksamt att gå ut med 3 mins mellanrum? och låta raden ställa sig upp två gånger? Hm.

Nu ska jag läsa klart det här kapitlet och packa väskan. Iksu och älskade familjen väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0