Frihetskänsla.

Min åsikt om engelska börjar ta vändning. Från att ha hatat allt som har med engelska att göra har jag nu efter ett tvingat grupparbete med utbytesstudenter insett att jag faktiskt kan prata engelska, och de ganska bra också (jämför mig såklart med klasskamraterna). Att skriva och läsa på engelska är fortfarande det värsta jag vet. Jag tycker verkligen att det är skitsvårt. Men att prata! Kanske behöver jag inte gruva inför nästa redovisning? :)

Fredag,
redan hemma från skolan, och en helt oplanerad helg! Renskrivning av grupparbete, en sväng på iksu, och sen.. ja vad ska jag göra sen? Så himla skönt att för en gångs skull inte ha något på schemat! Välkommen underbara helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0