Glad ett år senare.

Ibland kommer jag på mig själv att jag faktiskt läser dubbelt. Så lätt att glömma, haha. Ja kvällen har spenderats med kurs nummer två, handelsrätt, och ack vad jag ogillar den där feta stenklumpen! (lagboken alltså). Men förhoppningsvis blir jag lite klokare!

Dagens höjdpunkt var att dom delade ut kinderchoklad i hörsalsrundan och nått annat godis och att hela klassen sitter och prasslar med godispapper, spelar patians på datorn, leker med mobilen och ritar roliga gubbar hellre än att lyssna på föreläsningen. Jag vill inte påstå att jag var sämre, han kommer nämligen ingen som helst vart. Dagens föreläsning var rena rama bakslaget. Jag hoppas han går igenom mer imorrn, börjar bli lite smått "irriterad" nu. Jag vill lära mig mer! (jag vet, det brukar vara tvärtom).

I övrigt kan jag nog bara säga att jag är glad. Tyngsta höstterminen någonsin satte sina spår men nu känns det nästan kul. Och så har jag ju världens bästa H också. Han som gör mig så glad. Inte trodde jag att jag skulle må så bra ett år senare liksom.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0