Go å gla!

Tentan, jag ska inte tjata om den så mycket mer. Den var lång, tiden var kort, jag var nog inte den enda som inte hann skriva klart, och besvikelsen är stor över att frågorna inte alls handlade om det som vår lärare skapat förväntningar om. Nu är den iallafall över, och jag orkar inte ens känna efter.

Jag gick raka vägen till Rött för att få fläskfilé, klyftpotatis (som för övrigt nog var dom godaste jag ätit i hela mitt liv) och öl serverat alldeles lagom i tid till jag kom dit och en stor kram från den bästa. Precis vad jag behövde. Imorgon är det hans tur så jag håller alla mina tummar och tår.

Sedan jag kom hem har jag bara legat på soffan, ätit nötter och kollat på film. She´s out of my league. Jag kände mig lättroad ikväll, och kom på mig själv sitta och fnissa i soffan alldeles ensam. Det var precis vad jag behövde. Och filmen var rätt söt, och slutade lyckligt såklart. Precis som det ska va.

Imorgon har jag bara en uppgift att styra upp, sen är det frissan, lunch på stan och ledig helg som väntar. Jag ska trycka på paus och det ska bli så himla skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0