Jag är så dum!

Jag blir så arg på mig själv! Jag hinner gå hela vägen till iksu och börja klä av mig innan jag inser att jag inte har med mig träningsskorna! Suck. Så irriterad på mig själv, så arg.
Så de är ju bara att traska hem igen. Och jag hade inte tänkt gå tillbaka...
...förrens jag kommit ända hem och inser att jag kommer ångra mig om jag inte vänder om! Jag är ju ombytt och klar! Så det är bara att traska tillbaka igen. 3 vändor, iksu och tillbaka, fick bli uppvärmning. Men oj så onödigt. Jag är nog fortfarande lite irriterad. Aldrig mer.

Tur jag har god matlåda som väntar på mig i kylen. Dusch, mat, plugg, och sen ska jag krypa upp i soffan och se finalen av "ensam mamma söker".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0