Kaviar är min drog.

Powerwalk i klackar var väl mindre kul, men nu är jag äntligen hemma. Och vilken toppenkväll det blev. På Rex. Med tjejerna. Jag är glad att jag fick hänga på. Det har dansats och dansats. Och till och med dansats bugg! Superkul. Verkligen. Me like. Buggdansen gjorde nog min kväll.

Nu ska jag bre kaviar-mackor i mängder och bara äta och äta, och sen sova som ett litet barn med ett leende på läpparna! Kaviar är min drog, så jäkla gott! Inte fin kaviar, bara vanlig på tub. Kalles. Kalles randiga speciallt. Mmmmmm. Tack alla ni för en superkul kväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

buggen var bäst ! tack för igår frida ;)

2010-11-21 @ 12:19:22
URL: http://pannannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0