Lite mer färg på tillvaron.

Fick lite mer färg på tillvaron idag (i dubbel bemärkelse faktiskt). Färgade håret och känner mig som en ny människa. Lunch med söta mamma, vilket var uppskattat när det känns som hundra år sen vi sågs. Men jag insåg snabbt att sömnbrist och senaste tidens press satt sina spår och jag var kanske inte den mest entusiastiske tjejen på stan idag.

Har även hunnit skicka in ett arbete, säga hej till bäst-killen och fått gulligaste brevet med posten! Farfar är den sötaste och jag saknar honom, mer än han tror! Godisskålen är fylld, och jag känner mig gladare och lättare än jag gjort på hela terminen! Idolkväll ikväll, frukostdejt imorrnbitti och sittning på Rex imorgonkväll. Jag bara njuter!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0