Skål för allt bra med livet!

En dag på stan. Men ack så tröttsamt att slåss med resten av umeås befolkning. Har julstressen redan börjat? Och kan man köpa saffran på apoteket? Man lär sig något nytt varje dag. Jag fick en hjärtformad reflex av en söt tant på bussen, hon tyckte den skulle passa när det var kärlekstema i Umeå (någonstans jag förstod inte riktigt). Och killen på systemet slängde ur sig att "jag tror jag sett ditt leg förut så du behöver inte visa det" haha. Vilken dag.

Jag fick med mig ett par skor hem, som jag måste prova lite mer (jag hade så fula och opassande byxor på  mig haha) och en halsduk. Och första julklappen har jag köpt. Jag är lite förvånad över min framförhållning, julklappar brukar vara sista minuten shopping varje år.

Nu ska jag slänga in lax i ugnen och höra mig för hur kvällen ska bli. Vinet är på kylning så jag hoppas på att få fira lite. Fira vad kan man undra, men allt är bara så bra prick nu. Så varför inte fira livet, att jag klarade tentan, att jag är glad och mår bra, att jag hittat tillbaka till skolmotivationen, att det snart är jul, vänner, pojkvänner, familj.. ja allt! Vi firar allt! Skål på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0