Tillskott i grannlägenheten.

Min granne har skaffat hund (eller lånat hund, vad vet jag), och hundskrället verkar inte tycka omo att bli lämnad ensam för den bara skäller och skäller och skäller. Jag vet inte om jag ska bli irriterad över att det låter så högt så att jag skulle kunna tro att den sitter i min egne lägenhet, eller om jag ska tycka synd om hunden!

Den är söt, en golden, jag träffade dom i trapphuset tidigare i veckan. Men söt eller inte, det börjar bli sjukt irriterande att hunden i princip varje dag runt 10-11 tiden börjar skälla som en tok. Borde jag klaga? Eller borde jag vänta och se om han får pli på hunden? (eller lämnar tillbaka den om den nu är lånad?)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vår förra granne hade med en hund som skällde KONSTANT när ägarna inte var hemma. Sjukt irriterande!

2010-11-20 @ 11:37:23
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0