Besök hos lillebror.

Bästa lillebror har flyttat idag, och det kommer bli ett toppenplace de där. Mamma har styrt upp lulllull och pappa har burit grejer. Och som jag saknar dom där ibland. Bästa familjen! Hur som, Jag tror de kommer bli superbra när allt är på plats. Jag måste säga att jag är lite avundsjuk på alla ytor man saknar i min lilla etta, men jag klagar inte. Jag har det alldeles för bra för de. Han kommer nog stormtrivas, som fisken i vattnet, eller handen i handsken, eller ja bara trivas! Efter en soffkväll med tvspel och popcorn måste jag nog släcka lampan för ikväll. Imorrn vill jag ha laddade batterier för både jobb och sittning. Kunde inte längta mer! Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0