Det lilla gör så mycket.

Vilket kaos jag lever i! suck suck. Men nu har jag iallafall tagit ett beslut. Jag räcker inte till helt enkelt. Så det för bli såhär. Jag tror på att det kommer att vara det bästa för mig just nu!

Heldag på skolan idag och sedan trotsade vi tröttheten och unnade oss en sväng till iksu. Vilket lyckopiller de är de där "iksu´t" haha. Kom hem glad och nöjd trots en misslyckad pluggdag. Det är nog mer av det där som jag måste unna mig. Lite egentid bara för lilla mig. En timma här och där kan göra så mycket.

Nu har jag packat ihop mattor, bord och stolar på balkongen så nu kan vintern komma för nu är jag beredd! Sedan har jag hängt upp nya garniner också vilket gjorde susen för min lilla håla. Det är svårt att göra förändringar på en så liten bostadsytan, men det lilla gör så mycket! Känns skitbra.

Nu väntar jag på "Ensamm mamma söker" så jag kan få mysa ner mig i soffan och glädjas år deras glädje. Haha. Töntigt program kan tyckas, men dom blir så glada och så kära. Lever på skratt och svävar på rosa moln. Må-bra-program helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0