Idag är en ny dag.

Gårdagens höjdpunkt var när en kille utklädd till apa delade ut gainomax återhämtningsdrycker. Vaniljsmaken smakade precis som glass. Men i övrigt var gårdagen en tung dag.
När jag väl landat blev det bara för mycket och allt rann över. Jag känner inte att jag räcker till. Jag gör mitt bästa, jag gör att jag kan, men ändå räcker det liksom inte riktigt ända fram! 
Idag är en ny dag, och jag ska vet att jag inte kommer sluta kämpa! Jag fungerar inte så, det vet jag innerst inne. Den här terminen lär bli den tyngsta i mitt liv, men även den har ett slut och det är det jag måste komma ihåg. Det är bara en termin, och jag måste bara hålla ut! Examensarbete nästa år känns skrämmande! Redan?! Nu? Är jag verkligen såå nära klar? Eller blir man någonsin klar?

Efter massor med uppgifter och ett trött huvud ska jag unna mig en sväng i skogen. Det är svårt att stanna upp och andas, att inse att man ibland behöver stanna upp och fylla på med energi och inte bara köra full fart och tro att bränslet ska räcka hur länge som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0