Jävla skit.

Måste bara avreagera mig lite. Jag är så arg. Eller det är nog snarare ilska jag känner mig. Och en liten besvikelse på mig själv som inte kollade igenom tentan innan jag skrev på och hämtade ut den! Hur som helst...

Vi hämtade ut våra tentor i rasten, en aning stressade, tog den i handen, skrev på och gick ut. Jag hade kuggat, jag hade bearbetat det, jag hade lagt det bakom mig trots att det bara var två poäng som saknades för godkänt. Men idag, när jag fick tentan i handen och såg att 3 av frågorna var VG kvalitet och att de resterande 3 frågorna endast fått 1 av 10 poäng utan några som helst kommentarer om vad som saknats eller vad som varit fel bröt jag ihop.

Det enda kvinnan skrivit som kommentar är "I´m so disapointed at question 4,5 and 6". Nähä!!!!

Och när jag nu sitter och läser igenom lösningsförslagen och mina svar som faktiskt är långa och utförliga tycker jag att jag förtjänar mer än 1 poäng på de 3 sista frågorna! Jag tycker hon kan ha gett mig mer att gå på, eller tittat igenom svaren igen när hon såg att de va så lite som saknats. Och jag har faktiskt diskuterat det som ska diskuterats vilket borde ha gett mer än 1 jävla poäng. Hade jag bara fått 2 poäng av 10 på dom där 3 sista frågorna hade jag klarat mig, och 2 poäng är fortfarande jävligt dåligt. 1 poäng per fråga!! det är helt sjukt jävla dåligt. Jag vet inte ens vad hon grundat de där lilla poänget på?!?!

Sen ångrar jag mig något enormt att jag, utan att tänka mig för, hämtade tentan i stress på en rast och inte tog mig tid att titta igenom skiten innan jag gick iväg med den. Men jag trodde inte att hennes bedömning på fullaste allvar skulle vara så brutalt ojämn och grundad på... ja vadå? jag vet faktiskt inte? ändå sitter jag här med lösningen framför mig precis i detta nu!! ÅÅÅÅÅÅååååååååååååhhhh.

Omtentan är om en vecka. Och att tentan kom först idag är ju bara de inte acceptabelt egentligen. Hon kan visserligen inte rå för att det är strejk på franska posten precis i samband med att hon skickar iväg tentorna, men va hon tvungen att ta med dom hem till frankrike i första taget? och om hon nu gör det, borde hon inte ha lite framförhållning med att det kan bli fördröjningar via snigelpost? ska man inte ha 2 veckor på sig att förbereda sig inför en omtenta? Jag är verkligen bara så arg! Just nu på precis allt! Jävla skit! Fan åxå. Så uselt. Jag var faktiskt inte så dålig som jag hade trott.

1 av 10 poäng... suck.

Ett glas vin kommer nog bli mer än ett ikväll, det är iallafall ett som är säkert!

Tack till bästa pappa iallafall, inte bara för påfyllning i frysen utan för sällskapet i eftermiddags. Saknar ju er juh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0