Kungen fyller år.

På måndag kommer tentaresultatet, "propably at late afternoon" vilket mest troligt innebär 22.00 på kvällen. Men nu  slipper jag ju kolla min mail 700 ggr om dagen.
Och jag är inte så bitter som jag låter det är bara väldigt mycket skolan prick nu vilket gör att livet blir rätt ointressant och är lite lite lite tärande på krafterna många gånger. Man orkar inte ta in information dygnet runt hela dagarna! Men man måste. Därför blir man bitter. Less. Omotiverad. Ja, ni hör ju.

Jag hade iallafall en fredagkväll helt off från allting vad skola heter. Tacos, ett glas vin, idol. Mer än välbehövligt. Och vilken effektiv dag jag haft idag! Diceplinen är på top. 2 timmars plugg, en sväng på stan, lunch på favoritstället, lite mer plugg, disk och plock här hemma och nu ska jag ladda för födelsedagspartaj Öst på stan. Kungen fyller visst år hörde jag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0