Kvällens färgklick.

Tänk att det alltid blir så, inga undantag. Huvudvärken kommer som ett brev på posten såfort en tenta är skriven. Hjärnan blir tom, stressen lägger sig, kroppen slappnar av... och PANG! Tack så mycket. Fast hellre idag än imorgon får jag väl säga om jag ska se det postivit. För imorgon ska jag jobba, vilket nästan känns lite kul, och sen är det årets första sittning på kvällen.

Påtal om sittning, finsittning, uppklätt, mörk kostym... Jag är ingen klänningsmänniska men jag tänkte försöka imorrn. Provade igenom "alla" (dom är väl typ 3) klänningar från förra året och shit va trånga dom blivit. Krympt i garderoben? Jag kommer iallafall i den rosa om jag får hjälp att stänga skiten, så hur löser jag det? Jag kommer förmodligen vara den enda som har färg på sig, men jag kan glida omkring och vara kvällens färgklick. Jag känner mig som en ny tjej efter den där tentan, leendet är tillbaka, så det ska jag nog klara av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0