Man kan bara göra sitt bästa.

Jag övervakar kurswebben som en hök på helspänn in väntan på tentaresultatet, är det inte "late afternoon" nu eller?

Jag hade en toppenkväll hos kungen i lördags, han är ju saknad den där filuren. Han har ju hängt med under hela studietiden och nu plötsligt läser vi olika. Känns inte alls som vanligt utan honom. Alla härliga kommentarer, alla kaffepauser, någon att fråga, någon att skratta med mellan alla jobbiga föreläsningar. 
Efter en helkväll slutade det med att vi dissade krogen för nattkäk på frasses. Massor med pommes och lite peptalk för att inte bryta ihop totalt i detta skolkaos.

Söndagen bestod av plugg mestadels. Jag fick med H på bodypump och så himla kul det var. Jag som tränade  det flera gånger i veckan har haft ett uppehåll på säkert ett år nu. Oj så kul det var. Måste nog försöka ta mig iväg lite oftare nu när jag inser hur mycket jag saknar den träningsformen. Slår ju gymmet 9 gånger av 10!

Nu ska jag ta en paus från plugget. Jag ska stoppa in alla mina matlådor jag varit så duktig och lagat i kylen, slänga in tvätten och ta en prommis med min bästa. Jag önskar vi hann ses mer, men det finns som ingen tid annat än för skola nu. Men man får göra det bästa av situationen och ta vara på det lilla som får plats. Han får mig alltid så mycket gladare, och kanske slipper jag tänka på tentaresultatet och nervositeten för en stund.



Puss hej.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0