Motarbetad?

Idag har ögonlocken verkligen bara velat trilla ner. Och omtentaplugg mitt i allt har inte alls känts som en morot direkt. Den enda paus jag haft idag var promenaden till ica efter godis!

Presentation imorrn igen, på engelska. Jag är ledsen mina kamrater men så värst förberedd är jag tyvärr inte. Har läst igenom "manus" en gång, vilket är illa, men jag hoppas jag inte blir sågad för det! Det är mycket nu, jag gör det bästa jag kan (önskar bara alla andra förstod de också).

Sen gråter jag lite inombords också, för att jag inte kan följa med jobb-gänget till Cirkus i Stockholm och gå på Julfesten. Var jag tvungen att ha tenta just den dagen? Och just den tiden? 14-18 såklart. Hade den varit som normala tentor (9-13) hade jag haft alla möjligheter i världen. Just nu tror jag världen motarbetar mig på alla plan!

Ikväll tröstäter jag! Imorgon tar jag nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0