Nu har jag försökt.

Omtentan är skriven. Men det känns precis som förra gången, exakt samma, så nu hoppas jag bara på att marenalerna är på min sida den här gången, dvs 2 poäng plus. Och att det känns värt besväret av tid och energi som den sugit ur mig efter torsdagens tenta. Den måste bara gå vägen och jag har inte börjat på den biten än!
Men jag har iallafall försökt, jag hade ångrat mig om jag inte hade provat, så nu lämnar vi det där. Det går som de går!

Och vips bestämde vi att vi ska ner på stan och köpa vin. Bra beslut, tung vecka kan behöva lite vin. Så nu kilar jag. Bussen here i come (jäkla skitväder alltså).





Tänka sig att rött vin ska se så mycket godare ut jämt! Orättvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0