Work overload.

Helgen har varit fullspäckad, mest med jobb, men sittning hann vi också med. God mat och kanske inte bästa bordsgrannen, men i övrigt ska jag inte klaga. Årets nolla gick ju till självaste Robert, min alldeles egen nolla, och han förtjänade titeln. Glatt humör, med på allt, alltid all-in på alla teman och aktiviteter.

Ny kurs, ny start. Jag har inte fått tillbaka tentaresultatet än men det känns inte speciellt hoppfullt. Så den här kursen kan ju omöjligt gå sämre? Det var iallafall den inställningen jag började den här veckan med... nu inser jag att det kommer nog vara lika jävla tungt hela terminen! Bita ihop? Har läst fram tills nu, och ögonen går i kors. Inte nog med det verkar grannarna ha världens gräl i korridoren så jag ska nog ge upp för ikväll! Kan dom inte bara hålla käften? Eller ta snacket inne i lägenheten?

Ses i drömmen!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

2010-10-06 @ 00:26:28
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0