Det går iallafall inte bakåt.

Tanken slog mig just, vilken jäkla supertrist helg jag egentligen haft (förutom fredagkväll då).

En lite mer postivit inställning måste jag nog klä på mig om jag ska orka detta. Det går iallafall inte bakåt. Jag har valt artiklar och ska ta mig en funderare på hur jag ska lägga upp det här, vad vill jag egentligen komma fram till? Och vilken vinkel ska jag ha?

Is Activity-Based Costing still relevant?

Meningen börjar kännas otroligt tjatig nu. 

I övrigt har jag skrivit ihop ett litet personligt brev som jag nu skrivit ut tillsammans med mitt CV. Man vet aldrig när det kan komma att behövas?! Always ready.

Nästa fråga. Valvaka ikväll? Jag vet inte varför men politik har aldrig intresserat mig och det är väl synd kan jag tycka. Ja lite skäms jag nog. Jag är absolut och totalt oinsatt i var de vill komma, rödgröna hit och alliansen dit. Så de minsta jag kan göra är väl att åtminstone se hur slutresultatet blir?



Kommentarer
Postat av: Linda

RÖSTADE DU INTE?!

2010-09-19 @ 19:00:24
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0