Engelska my ass.

Det går segt. 5 cm text är ungeför vad jag producerat. Och dom 5 cm föddes igår precis när jag skulle sova. Suck. Allt är så himla svårt på engelska. Jag kan prata, då är det ju bara säga som det låter, men att försöka stava dom där ljuden är för mig ett svart hål. Google Translate är min bästa vän prick nu! Kan inte bara engelskan försvinna! Jag har aldrig skrivit på engelska förut. Hur tror dom att jag ska kunna skriva korrekt och med fina ord, akademiska termer, röd tråd och alla annan skit som krävs? Det är inte engelska jag läser! Engelska my ass!

Jag ska kämpa på en stund till, sen ska jag faktiskt försöka mig på en lite längre promenad nu när jag börjar känna mig lite mindre som en snorunge. Och sedan ska jag även få följa med på Coop och handla lite. Ica berghem tillfredställer mig inte, superlitet och svindyrt. Jag längtar (kanske mest efter att få komma ut lite).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0