Fredagsmys coming up!

Blev inte mycket läsning idag, men ja lovar mig själv att kreativiteten måste flöda imorrn. Så, nu är de lovat. Jag har ju gjort massa annat nyttigt som till exempel sökt artiklar i förtvivlan! Abstract på abstract, sida upp och sida ner. Fy. 

Nu ska jag förbereda för fredagsmyyys :)
Tack pappa för vinet, ett glas tycker jag mig själv har förtjänat ikväll. Tacodippen är klar och bara väntar på att få ätas upp. Jag ser faktiskt fram emot en lugn kväll i soffan för en gångs skull.

Tills vidare bjuder jag på en rocklåt från Bandit Rock. Bandit for life heter den. Jag vet inte riktigt vad som är bra med den, men den har som satt sig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0