Hand- in paper.

Det går inte bra nu alltså.. och inte nog med det så skulle jag tvätta igår men hittar inte min tvättnyckel? Hur klantig får jag bli? Jag har den alltid på samma ställe (krok vid hatthyllan) och jag har letat i varenda sko, i alla jackor, i luvor, i mössor, bakom skohyllan och i handväskan. Hoppas den inte är dyr att ersätta? Tillsvidare får jag väl gå skitig i guess.
Inte nog med det är handbromsen på cykel trasig. Kan vajern ha gått av? undrar jag som är totalt okompetent vad gäller cykelmek. Den fungerar iallafall inte och jag saknar den.

Nu ska jag påbärja mitt helgmission; att skriva mitt hand-in paper. Artikelsökning och läsning, läsning och mer läsning lär nog bli mitt lördagsnöje. Kriterierna är i princip ouppnåliga, hör bara vad som krävs för full pott;

"19-20 = Professional, this should be considered for publication in a refereed academic journal.  Please come talk with the module coordinator about what can be done to put this paper into an article format for an appropriate journal."

Den ska alltså vara så bra skriven att den i princip ska kunna publiceras i en Journal, språk, fokus på ämnet, allt ska va tiptop. Hur ska man hinna det på en vecka liksom? Okej att skriva på engelska men att de ska va akademiskt korrekt och med fina ekonomiska termer är bara lite mer än jag är kapabel till. Bara jag precis klarar mig kommer jag vara hur nöjd som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0