Kors i taket.

Har suttit sen 10 imorse och letat och läst och läst och letat, artikel upp, artikel ner. Mina ögon går i kors och jag har fortfarande inte skrivit en endaste rad med text. Hur f*n ska de här gå? Det gå rinte in något mer i skallen nu, men jag vet knappt om jag törs ta en paus när det fortfarande bara är blanka sidor i word. Törs jag?

Just en kul lördagkväll med ångest över pappershögen på skrivbordet. Suck. Men jag har iallafall ett skrivbord, haha. Så himla glad jag är som fick hjälp att struktirera om lägenheten. Plugghörnan har nötts med hälsa kan jag lova.

Hade iaf en toppenkväll igår, det var precis vad jag behövde. Ikväll stänger jag in mig med mig själv, jag vet inte hur mycket mer läsning jag orkar med, men då har jag åtminstonde möjligheten om samvetet skulle balla ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0