Leende på läpparna.

Jag har haft en väldigt produktiv dag idag och det är med en skön känsla jag parkerar rumpan i soffan och gör kväll.

Gårdagen var lite av ett nederlag då jag inte alls kom framåt i mitt skrivande och koncentrationen flackade. Inte fick jag hinna varva ner innan jag skulle sova heller då klockan nästan hann bli 23 innan jag la ner plugget. Men desto bättre effektivitet idag. Det känns så bra att jag äntligen kommit någon vart. Jag kan inte påstå att det jag gjort är bra, men det går framåt. Jag kan med stolthet säga att jag ägnat 8 timmar till skolan idag på olika sätt, med olika uppgifter, och haft full fokus under hela den tiden. Det är inte ofta man kan säga det.

Nu ska jag göra kvällsfika och lugna hjärnan lite. Längtar så himla mycket efter imorgon och jag hoppas jag vaknar med ett leende på läpparna. Alla framsteg idag har gjort mig sååå mycket lättare. 
EPP klockan 15, 6 månader med H, mitt bästa, ska firas med buffé på norrlandsoperan och så kanske vi hinner med lite födelsedagsfirande också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0