Seriöst va dåligt.

Hur ska jag hinna?

Strundate i föreläsningen igår för att kunna skriva arbete. Det är ju sjukt att man ska behöva välja för att hinna tycker jag. Men också sjukt att en föreläsare på Dnivå bara sitter på en stol och läser åhörarkopiorna innantill och att de ska behöva se ut som att någon tvingat honom att vara där.

Vi spekulerade i om någon mutat honom, och M tyckte de såg ut som om någon hänt honom?
-Vadå hänt sa jag?
-Jaaa, men typ att hans fru lämnat honom, eller att han inte får till de där hemma.


Hahaha. Hur som helst, ingen förstaklassig föreläsning direkt.

Idag är vi lediga men jag har ändå fullspäckat schema. Först vårdcentralsbesök och sen tandläkaren. Min tandvärk känns bättre nu, och helst skulle jag vilja intala mig själv att det är bra och att jag kan strunta i att kolla upp det. Vill inte vill inte vill inte. Men jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0