Skola skola skola.

Var megahängig igår och bergssäker på att jag fått Hs baselusker och att de skulle ta över mig, men efter lite sovmorgon imorse känner jag mig mycket mycket piggare, nästan som ny. Full rulle hela tiden sätter väl sina spår antar jag. Lever ju nu för tiden på skolan och i böckerna. Tänk om jag åtminstonde kunde få läsa på svenska?!

Men jag har bestämt mig för att skaffa mig ett skrivbord här hemma, för så mycket läsning som jag måste åstadkomma den här terminen behöver jag kunna spendera lite av mig pluggtid hemma. Och det måste göras snarast, för det här funkar inte. Pappa, snäll som han är, skulle göra ett besök på ByggMax och kolla om det finns något fiffigt som kan förvandla min lägenhet till en lite plugghörna! Jag längtar redan tills det är gjort!!

Och massor har jag fått gjort idag, inte bara skolmässigt. Det känns riktigt bra. Nu sitter jag och väntar på att Haldelsrättsdiskussionen på nätet (nackdelen med distanskurs) ska börja så att jag kan få ta kväll. Skulle ha haft en strykbräda också, den nya skjortan verkar ha fått sig både en och två omgångar på resan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0