Stupid?

Det är mycket nu, och igår rann bägaren över när jag insåg att jag tappat bort mitt pennfodral. Alla mina färger!! Suck. Hur ska jag klara det här är det enda som går igenom mitt huvud?! Hur ska jag orka? Hur ska jag hinna? Och idag gick jag från föreläsningen. För första gången i mitt liv har jag medvetet lämnat en föreläsning, för att jag inte förstår vad hon snackar om. Att sitta där och känna sig förvirrad och dålig var inte ett alternativ precis nu, så jag gick. Jag ångrar mig lite, tänk om hon sa nått, en enda mening, som jag behöver, som kan hjälpa mig...

Men jag försöker iallafall. Jag tänker att det är bättre att jag gör nått än ingenting alls. Så imorrn ska jag sitta där på skolan me dmina böcker och stirra på sidorna och hoppas att detta stora luddiga moln kan ge mig någon form av hint om var jag är påväg. Jag är ju inte dum.

Och jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0