I need time.

Nu har jag precis varit och inhandlat ett lexikon till tentan. Tänk att man ska  behöva lägga så mycket pengar på kurslitteratur och dessutom straffas jag för att jag inte läst engelska. Lexikon borde dom väl kunna låna ut? Eller?
Jag tordes iallafall inte chansa, jag vill ju kunna ha en  möjlighet att förstå frågorna åtminstonde, så jag pungade ut med pengarna och såg glad ut.

Tentaplugg dag idag alltså. Den enda faktiskt. Snålt att bara få en endaste ynka liten dag. Nu gäller det att välja smart, var ska jag lägga mitt krut, vilka modeller kommer vara viktigast, hur detaljerade frågor kommer hon ställa...

Jag lovade att satsa allt idag! Sen får vi se om de räcker....
Kunde inte längta mer tills de är över. Tills jag får träffa min bättre hälft. Tills jag kan ha tid att träna. Ha tid att titta på tv. Ha tid att göra ingenting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0