What do I do when it feels like shit?


Idag är livet bara ett endaste stort SUCK. Förkylningen tar kål på mig, min näsa orkar inte snyta sig mer! Skolan tar över mitt liv, och i helgen har jag fått böna och be för att någon tapper själ kan jobba mina timmar så att jag kan begrava mig i biblioteket för att plugga. H åker hem, och jag känner att jag inte har tid för min (a) vän (er). Var ska jag hitta motivation? Hur ska jag göra? Jag har ingen struktur, jag har ingen plan, och just precis nu känns det bara hopplöst.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du får plugga lite och träffa mig en stund i helgen kanske? Det löser sig :)

2010-09-16 @ 15:27:27
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0