Bananer?

Sitter äntligen i soffan efter dagens mosnterpass framför diverse artiklar och uppsatsutkast. Jag tyckte jag förtjänade en unnarkväll så jag har dukat upp en buffé av godsaker. Från och med nu är det benen på soffbordet. Jag satsar på en tidig kväll ikväll.

Promenerade även förbi H som legat sjuk sen i söndags, stackaren. Jag har frågat tusen gånger om han behövde nått som jag kunde leverera till honom men han har hela tiden sagt nej jag har allt, jag klarar mig. Tills idag, då han kläckte ur sig att han ville ha bananer. Bananer? Vilken sjukling ber om bananer av alla goda ting i denna värld? Haha.



Men han fick sina bananer och jag hoppas han blir frisk supersnart. Jag har bacillskräck och har undvikit att träffa honom sen i söndags (förutom idag när jag lämnade bananerna då) och det börjar kännas som en ofantligt lång tid.

Krya på dig.
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0