Det går bra nu!

Full rulle, de är väl så det ska va?



Jag har hunnit med allt jag skulle idag, och  mer därtill! En skjorta och ett par skor rikare har jag blivit, och alla måsten är uträttade. Mycket bra.

Nu ska jag äta tacos för en. Lite tråkigt att äta tacos själv, men ändå så himla gott så det är absolut värt hackandet. Nu kan jag ju välja att hacka bara det som jag tycker är godast.

Jag hoppas H spikar tentan imorrn, för plugg en fredagkväll känns väl kanske inte optimalt. Resten av lördagen kommer iallafall bli nöje på nöje med både födelsedagskalas och sittning. En rätt bra belöning efter tenta skulle jag säga. Jag håller tummarna.

Ett bröd ska bakas, lägenheten ska lyftas och ett nytt vin ska provsmakas. Fin fredagkväll. Det går bra nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0