I made it!

Yes, I made it! What a guy!

Hålet är lagat. Faktiskt. Och jag fick en alldeles fantastisk tandläkare som var superskön. Drog små vitsar och var sådär enormt bekväm och förälskad i sitt jobb att man bara inte kunde vara annat än säker på att killen är ett proffs. Och när jag la av en tår i tandläkarstolen kramade han mitt ansikte och sa åt mig att allt skulle gå hur bra som helst. Det var ju som sagt inte första hålet han lagat i sitt liv. Sötgubben.

Nu är halva ansiktet lamt. Och när jag dricker saft känner jag bara smaken i halva munnen. Mycket lustig känsla måste jag säga. Jag längtar tills de släpper och munnen vaknar till liv igen.

Såfort jag har min känsel tillbaka ska jag äntligen börja njuta av den här fredagen som alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0