KAOS

Pigg och vaken... eller snarare seg, uppsvälld, orkeslös, omotiverad. Suck. Gårdagen blev en flopp även om det var enormt trevlig att komma ut och träffa folk. Nypremiär och sittningsmiddag slutade med en halvdan buffe, torraste kycklingen jag ätit, gammal musik och opeppade människor som lämnade stället fortast möjligt. Nytt och fräscht slutate med same old same old. KAOS. Men gratis vare ju, och de var väl en himla tur. Gratis är gott. 

Jag inser precis nu hur mycket jag faktiskt måste hinna med idag eftersom vi åker på tisdag morgon och hela måndagen kommer spenderas i skolbänken. Inte alls nån lust. Resväska. Kläder. Framförhållning. Lägenheten. Städa. Kylskåpsrensning. Vad mer? Säkert mycket. Heja mig. Hej söndag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0