Nu börjar vårplugget!

Äntligen. Första eftermiddagen på balkongen. Eller eftermiddag och eftermiddag? Jag får inte solen förens vid 3 tiden på eftermiddagen, men jag har nu hunnit en timma med solen i ansiktet och datorn i knät och lyssnar på dropp från taken. Ända tills solen gick i moln och det blev svinkallt förståss.

Nu börjar vårplugget! Riktigt härligt! Kan knappt vänta tills värmen är här för att stanna!

Har även hunnit med en förmiddag på skolan, ett styrkepass på iksu och en prommis till ica. Dagen har varit toppenbra. Produktiv minst sagt, och det känns otroligt bra. Ibland behöver man få känna sig lite duktig, om än bara för sig själv. Och jag hoppas såklart på träningsvärk imorgon!

Nu ska jag värma mig med en varma koppen och nybakat bröd (nybakat som i "för-någon-dag-sedan-nybakat"). Jag njuter idag. Hoppas ni gör det med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0