Trist måndag.

Sedan 8.30 imorse har jag, ätit frukost, läst 30 sidor (av totalt 50) av en vetenskaplig artikel, tagit en 20 min löptur och ätit kyckling och nudlar samt hinkat i mig alldeles för många koppar kaffe.
Artikelläsningen fortsätter, väldigt sakta men åtminstonde säkert framåt.

Min lista på "att göra"-saker är lång idag  så jag hoppas produktiviteten ligger på en bra nivå i eftermiddag. Tvätt och städ är kvällens underhållning.

Kunde denna måndag bli mer trist än såhär? Jag är tveksam. Inte ens vädret ler mot mig. Idag bor jag i en bubbla av tråkighet och måsten. Längtar redan efter tisdag.


Kommentarer
Postat av: Taraldmette

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2012-08-21 @ 07:31:15
URL: http://taraldmette.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0