Business.

En hel dag scemalagd skoltid och hjärnan får kortslutning! Är jag redan ovan?

...Som dessutom drog över en hel timma på tiden! Hela min dagsplanering sprack. Och träningen får utebli, jag som längtade så mycket, knoppen är alldeles för trött för att pallra sig iväg på iksu även om kroppen känns en aning rastlös. Men ibland måste man prioritera mindre roliga saker framför dom roliga.
Därmed var det bestämt att det blir träning imorrn, no matter what! :)

Veckan är fullspeckad, mest av skola, men av lite annat också.
Onsdag: Heldag på skolan, träning
Torsdag: Förmiddag på skolan, eftermiddagen hos pappa, grill på kvällen
Fredag: Heldag på skolan, träning (hoppas att jag hinner), eventuellt epp? (musikquiz var ju en hit)
Lördag: Grattis till Pappa på födelsedagen
Söndag: -

Sen skulle jag någon gång under veckan behöva ta mig ner på stan också. Undra just när de ska få plats?

Ärendena på stan gäller bland annat kläder. Igår låg jag och spekulerade över klädval i mitt eventuellt framtida yrke. Min garderob är lite bristande på den proffersionella klädfronten och det skadar ju inte att åtgärda det redan nu. Business is business, and should not be confused with pleasure.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill träna med dig någon dag!

2011-04-12 @ 18:37:34
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0