Serverat och klart. Ja tack.

Idag blev jag serverad fläskfilé till middag efter en 8 timmars dag. Hur lyxigt är inte det? Dels att få äta kött, marinerat och supergott, och dels att få maten serverad, dukat och klart, utan att behöva lyfta ett finger. Jag är så tacksam och det var verkligen kanongott!

Och när vi ändå talar om mat har jag tagit upp på en gammal vana jag hade för ett par år sedan. Nämligen att äta grapefrukt. På den tiden åt jag nästen en grape varje kväll. Äter man någonting väldigt ofta blir man tillslut less och jag antar att det var därför den vanan försvann. Men nu har jag återupplevt den beska smaken, och tillsammans med min påse nötter och mitt thé kunde jag inte fått en bättre avslåtning på denna vårkväll.

Imorgon fortsätter kampen med SPSS (statistikprogrammet nivet). Youtube är vår bästa vän! Och sedan iväg på en eftermiddag med ärenden och shopping.

Börjar verkligen längta efter min lilla påsksemester nu. Bara 5 dagar kvar.

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0