ATT SAKNA OCH LÄNGTA.

Huvudvärk för andra kvällen i rad. Just nu går jag verkligen på sparlåga. Den här veckan är övermäktig med arbete och plugg och allt annat som borde göras finns det inte ens utrymme för i tankarna.

Jag hade iallafall en supermysig helg med bästa L och jag älskar min variant av "julgran" som piggar upp mig varje dag när jag kommer hem från jobbet. Tänk att en blomma i köksfönstret, lite röda julgranskulor och en adventsljusstake kan göra så stor skillnad?

Jag längtar tills jag tagit  mig igenom den här veckan och kan börja komma på fötter igen. Förhoppningsvis med lite glädjeenergi efter helgens besök då H kommer hit och gör mig sällskap.

Som sagt, övermäktig vecka att jag inte ens kan förklara! Jag går på autopilot. Och det är varken bra eller hälsosamt. Det är tur att det finns ett slut. Och julen kunde inte komma mer lägligt.

Saknar min familj, mamma, pappa, lillebror. Sjukt mycket faktiskt. Jag hoppas att vädret tillåter så att även dom kan komma hit och hälsa på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0