Dan före dan före dopparedan.

Vaknade supertidigt imorse, min inbyggda väckarklocka är ju som inställd på 6.00 och då var jag klarvaken. Så jag sitter här och myser med tända ljus och en kopp kaffe så H får sova en stund till.

Nu har jag gått på julledighet. Det var egentligen tänkt att jag skulle jobba även idag, men efter lunch igår var det långsamma minuter och vid 16 sa jag tack för mig och God Jul. Det känns jätteskönt. Och eftersom H precis anlänt till Uppsala kunde han plocka upp mig med bilen direkt!

Så igår hade vi lilla julafton här hemma och det var spännande att äntligen få ge honom min julklapp. Jag tror att han blev riktigt glad, och förvånad. Det var inte precis en julklapp han hade förväntat sig. Dom bästa klapparna är ju dom som man verkligen vill ha men inte önskat sig. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0