Filmjölkslimpa.

Jag har slagit in dom första julklapparna. Tjoho. Julmusiken strömmar ur högtalarna och det ligger snö på marken. Jag har även köpt så att vi kan bygga ett pepparkakshus i helgen. Så nu blir det julstämning på hög nivå, det är ju ändå tredje advent! :)

Jag var uppe med tuppen imorse för att ta tag i min jäkla momsuppgift (plugg, plugg och åter plugg). Jag kunde nog inte längta mer tills jag har klarat av den här kursen. Det spelar ingen roll hur lärorik den är, eller intressant, eller påtvingad, det blir bara alldeles för mycket. Och eftersom H kommer ikväll så vill jag helst vara helt klar så jag kan umgås istället. Hoppas bara inte snöstormen sätter käppar i hjulet för flighterna! Dom varnade ju för att det skulle komma ett oväder nu i helgen. Han måste bara komma! Jag bakar ju till och med hans favoritbröd just i denna stund! Haha. Han behöver ju såklart inte komma bara för att jag bakar bröd. :)



Filmjölkslimpa. Superenkel och verkligen jättegod. Finns på recept.nu och jag kan verkligen rekomendera detta. Jag gillar inte nötter i bröd så jag kör utan. Plocka bort och lägg till som du vill, alla varianter funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0